Merhabalar sormak istiyorum sizlere de bana fikir verirseniz olumlu olumsuz her türlü fikir alışverişine açığım.
Benim kayınpederim 5 gün önce beyin kanaması geçirdi ve hastanede yatıyor bilinci kapalı şu an doktorlar uyanmasını bekliyor etrafımızdaki coğu kişi cok sevdiği insanların sesini duyarsa ona iyi geleceğini söylüyor kayınpederimde benim oğluma çok düşkündü ilk torunu aşırı hemde herkes sesini duyarsa iyi gelir filan görse nasıl acaba diye düşündürdüler oğlum daha 4 YAŞINDA ve bizde eşimle Bir düşündük ama çocuğumuzu olumsuz etkilerse diye korkmuyor da değiliz bir görse dedesini diyoruz bir görmese kararsız kaldık benim korkum uyanamama ihtimali de var olurda öyle olursa dedesine de düşkün en son o hali aklında kalsın istemiyorum cünkü kolay kolay unutan Bir çocuk değil sormak istedim yardımcı olursanız çok sevinirim 😔 sizce ne yapmalıyız??