Sedahiraa hastaneden çıktıktan sonra kilo vermedi mi? Çoğu bebek kilo verir, onun üstüne kilo alıp bir de fazladan 200gram aldıysa endiselenmeyin. Eğer doktor mama baslayalım derse baska bir doktora mutlaka gidin. Benim de basıma geldi aynısı. Bi doktor kilo az almıs hemen mama baslayalım dedi, digeri gerek yok kilosu 50gram az ortalamadan emzirmeye devam dedi. Ben de saat kurup 2 saatte bir emzirdim mamaya baslamadım. Sonraki kontrolde kilosu cok iyi cıkmıstı.