Aman aman arkadaşlar parmak emmeye dikkat. Daha küçükken engellediniz, engellediniz yoksa alışkanlık olur bırakmaz. Benim kızım da 2 aylıktı başladı parmak emmeye. Tabi en başta çok tatlı geliyorlar, ilersini düşünmüyoruz. Ben emzik vermek istemedim zararlı diye düşündüm ama çok pişman oldum maalesef. Keşke verseydim dedim hep. Eminim onu daha kolay bırsktırabilirdim. Şuan sağolsun kızım 3 bitti 4 yaşına girdik, ancak hala parmak emiyor. Ne yaptıysak ne ettiysek bir türlü bırsktıramadık. İnanın çok zor bir durum. Dışarı çıkıyoruz hemen elini ağzına sokmak istiyor, hastalanıcaz diye aklım çıkıyor. O yüzden gece uykuda parmağını emerken nöbet mi tutarsınız, başka çözüm mü bulursunuz bilmiyorum ama tez vakitte bu alışkanlığı lütfen bıraktırın ve banada kızımın bırakması için lütfen dua edin. 🙏😔