Kkklllmm Merhaba hanımlar, bebişlere şefkatle sabırla korkutmadan yaklaşan, ağlarsa bekleyen ve işinde iyi bir çocuk doktoru tavsiyeniz var mı konyada ?
Woody Kkklllmm Hasan Koc Kizim 2 yaşındayken acil doktorları biraz korkutmustu. Sonra Hasan hocaya kontrole gittigimizde bu çocuk niye korkmus böyle dedi ve haddi oyun oynayalım diye basladi muayaneye. Kizima steteskopu takti. Once kendi muayane oldu 😌 sonra kizimi muayane etti. Simdi kizim ara ara hadi doktorlara gidelim diyor. Hastalandiginda kendiliginden ağzını vs açıp muayane oluyor. Bu arada çözülemeyen sorunlarımizi da çözdü hep. Konyada basia doktora gidilmez bence. Rahmi Hocaya cok iyi diyorlardi. Hasan hoca ile kıyas dahi edilemez
Havvvvaaaaaipek Mükemmel bir doktorsuz kendisi . Sabırlı nazık son derece anlayışlı ve sizin soru sormanıza gerek yok sızın soracagınız herseyın cevabını tak tak anlatıyor zaten
Kkklllmm Woody keske tüm cocuk doktorlari boyle olsa.. peki tahlilleri vs yaptirmak zor olmadi mi hastane ortami olmadigi icin ?
Woody Kkklllmm ust katinda ozel labarotuvar var. Kan tahlillerini orada verdik. Onun disinda bir şeye ihtiyaç olmadi