Ben de aynı durumdan şikayetçiyim. Geceleri bebek daha hareketsiz olduğu için ve mamayı sindirmesi daha zor olduğu için kabız oluyor. Sma optipro kullanıyordum, SMS comfort mama sindiriminde sorunu olan bebekler içinmiş ona başlayacağım. Bir de sabah sütünü iyice sağ, gece yatmadan önce sütünü ver biberonla. 1 gece hiç mama vermeden dene bir de. Benim bebeğim 51 günlük hala aynı sorun devam ediyor. Sabah 5 gibi kendini sıkarak ıkınmaya başlıyor uyku esnasında. 9 gibi ancak yapıyor kakasını.