Bizde aynıyız salgın var galiba 3 gündür atesimiz düşmüyor acıle götürdüm diştendir dedi gönderdı.bugun saglık ocagına goturdum bogaz enfeksiyonu dedi 10 gün önce kullandık daha antıbıyotık yıne bastan çok zor hastalık Allah hepımıxın yardımcısı olsun ınsAllah