yamans Bebegim 25 Kasım saat 11 civarı doğdu fakat hala kaka yapmadı. Emmesi falan çok iyi, sütüm de var. Gaz problemi de yok ve rahat uyuyor fakat hala kaka yapmadığı için endişeliyim böyle bir sorun yaşayan var mı?
Hayat46 yamans Dr gittiniz mi peki bence normal değil çünkü 3 günluk bebek normalde hergun yapmasi lazım
Hayat46 yamans benim bebeğim 2 aylığa kdr hergun yapardı 2 aylıktan sonra 2.3 güne bi yapmaya başlamıştı Dr sorduğumda gayet normal bebeğiniz kiloya gidiyor demişti 10 gün bile yapmayan bebekleri gördük demişti
yamans Birkullanici ilk kontrolümüzü yapan doktorumuza ulaştım şimdi sorun olmaz dedi ama daha takipli belirlediğimiz bir doktor yok henüz
yamans Hayat46 bana da normal gelmedi hatta çok kafama taktım ama yapmayabilir demiş ilk kontrolümüzü yapan doktor
Benekist Hayat46 oglum 3gunden once hic yapmadi genellikle de 7-10 arasinda yapiyordu. Ama ilk kakasini ikinci gununde yapmıştı
Hayat46 yamans Allah Allah ilk defa duyuyorum sen 1 dr brakma bence çünkü çok küçük bağırsak sorunu çıkmasın başka bı Dr daha götür yada sağlık ocağıni ara böyle böyle bir durum yaşıyoruz sizce normal mi ebeler bilir
Derya-Anne yamans ilk doğduğunda benim oğlum çişini ertesi gün akşama doğru yapmıştı gece doğmuştu üstelik eğer çişini yapmasaydı bizi taburcu etmeyeceklerdi kakasını da ertesi gün yapmıştı hatta kakasını hala yapmadı diye acile götürdük doktor makatina hortum sokacaktı beşini bi açtım kakasını yapmış hocam gerek kalmadı yapmış dedim tamam o zaman gidebilirsiniz geçmiş olsun demişti. 3 gün yapmaması bence normal değil beslenmesi güzel diyosun şimdiye kadar yapması gerekirdi Canım bir an evvel bi doktor belirleyip hemen en erken zamanda götür doktora
Sinemisssss İlk kaka dediğiniz için bana da normal gelmedi hani ondan sonra olsa anne sütü alan bebeklerde bir şikayet yoksa hergün kaka olmasa da olur tabi ama bence başka bir doktora sorun derim
Bebegimm1 yamans bi baska doktora sorun derim ben dogum yaptigimda doktor odaya gelip kakasini yaptimi kac kez yapti diye sormustu yeterli doyduguna eminmisiniz
AkademiikAnne yamans Ertesi gün yapmıştı kızım. İlki önemli vücuttan atması gerek tam süreyi bilemiyorum ama bence siz başka bir doktora daha görünüm. Gidemiyorsanız bile sağlık ocağınızda ki doktora ya da takipli ebenize sorun. Başkaca fikirler alın en azından.