Beraninannesii bebeğim 6 ay 1 haftalık oldu 5. Aya giedigimizden beri bu düzen böyle yalnız değilsin canım takma hiç kafana. Bazen 6 7 saat saat başı zorlarim artık çıldırma seviyesine gelirim aç aç mizirdaniyor mama içmiyor uykusu var açlıktan uyuyamiyor ağlıyor kendini harap ediyor bende onunla harap oluyorum. Hep sakinlestiriyorum artık mizirdanirken sakinleşmek için eline oyuncağını tutusturup gidip bı sigara içip bir bardak su içip tekrar ya Allah çekiyorum. Bı taktik buldum gibi en azından 60 90 ml arası icebiliyor bazen tüm biberonu bile verebildigim oluyor çok uykusu gelirse ve dikkati dagilmazsa eğer emziği verip kucağıma uyutma pozisyonu alıp sallıyorum sersemlesiyor kucağımda gözleri bayilmaya yakın biberonu tuttuğum elimin seece parmağıyla emziği çekip biberonu ağzına dayiyorum ve içmeye başlıyor. Tek çare bunu buldum ama dediğim gibi sersemlesince anca icebiliyor ve dikkati dagilmazsa yoksa immmkaaansiiizzz ay gene daralti geldi bak. 😄 Canını sıkma hayatım eşine de kulak asma dediğimi dene bakalim, kötü bir anne değilsin unutma 😘