Prensescik İlk defa bu kadar geçti 2.3 maksimum geçerdi bu ay 10 günü geçti hala olmadim testte yaptım bişey çıkmadı neden olamadım ki
Ali_asaf80880 Prensescik bende aynı sorunu yaşadım 6 gün gecikti test yaptım negatif çıktı 8 .ci gün kan verdim negatif çıktı 12 gün geçti test tekrarladım ve pozitif çıktı geç döllenme olmuştu bende
Prensescik Noriye inşallah stresdendir bide grib olmustum ilaç kullandım belki ondan. Dolayida olamamisimdir
Prensescik Ali_asaf80880 inşallah gebelik yoktur çünkü istemiyorum 2 küçük çocuğum var zaten inşallah olurum hasta ya