Kızlar Bebeğim tam 5 aylık dün doktor kontrolümüz vardı ve bu ay sadece 250 gr kilo almış 😒 bunun bende farkındaydım aslında çünkü eskisi gibi emmiyor kesik kesik emiyor sürekli dış çevreyle ilgilenmek istiyor meme aklına gelmiyor😔 doktor da bu sebepten dolayı ek gıdaya geçebilirsin yavaş yavaş dedi ama ben nasıl başlayacağım ne kadar vereceğim ne vereceğim konusunda kafam çok karışık doktor bi broşür tarzi bişey verdi internetten de çok araştırdım ama yine de tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏 şimdiden teşekkür ederim 🫶🏻