bebitonunannesi_ Bebeğim 6 aylık tam , birkaç gündür emmiyo pek önceden çok emerdi şimdi hep kafasını çeviriyo huysuzlaniyo.gogsum sertleşiyor nadir emiyor.Baska şeyleri agzina götürdüğümde ağzıni açıyor.Bu aylarda doğal mi
Glsheker bebitonunannesi_ Bizimde öyleydi çevreyi keşfetme döneminde ek gıda baslangicinda yaşamıştık ama aynı düzenle devam ettim.Cok şükür geçti.Bence normal bebislerin her anları bir olmuyor 🐣