EzgiliM
Annesi olarak gece acıkmadığını düşünüyorsanız (ki genelde acıkmıyorlarda zaten) acıkmıyordur ve gereksiz yere uykusunun bölünmesine gerek yoktur. Öncelikle biz 6 aylıkken kestik şuan 11ay 19 günlüğüz.
Kolay olmuyor ama zor da değil.
Kararlı olmalısınız, kesin ve net olmalısınız.
En fazla 3 gün sürüyor direnmesi
İlk gün: uyandığında meme vermiyorsunuz nasıl uyutuyorsanız o şekilde uyutun ya da kucağınızda gezdirin ama vermeyin çok ağlayacak hatta ortalığı yıkacak çünkü 7 aydır alıştığı düzeni değiltiriyorsunuz ama pes etmeyin bir süre sonra susacak uyuyor gibi olacak yeniden ağlamaya başlayacak. İlk gün böyle geçiyor genelde kaos ortamı oluyor.
İkinci gün: uyanıyor ama sürekli ağlamalar olmuyor genelde daha hızlı dalıyor uykuya
Üçüncü güne bitmiş oluyor genelde.