Kapıyla oynarken parmağını sıkıştırdı eşim kapıyı çıkarmaya çalıştı 2 dk falan kaldı. O ağladı ben ağladım sonunda çıktı soguk su yaptık,hemen acile gittik Allah’a sükür bişe yok tu ama soguk uygulayın eger cok şişerse alçıya alınır demiş gecede eli yukarda olsun demiş . Eve geldik soguk kompleks yaptırmaz diye tasa buzlu su koydum 30 dk belki oynadı. Şimdi korkum şu gece nasıl kontrol edicem ? Sabah şiş olur mu cok korkuyorum