Papatya_a Regl olmadim hamilelik belirtisi var kan verdim sonuç 4.2 çıktı sonra tekrar kan verdim oda 2.0 cikti acill yardımcı olucak varmi gebelik varmi yok mu öğrenmek istiyorum değer yükselir mi yoksa yükselmez mi
Papatya_a Birkullanici regl belirtisi hiç olmadı 2 ay oldu regl yok ilk defa başıma geldi doğumdan sonra düzenli olurdum 6 ay kadar 7. Ayda olmadim 8 ay oldu hala regl yok
aslanveannesi1 Papatya_a benım 5 gün gecikmeyle 2 binlerde çıkmıştı değerim sanırım erken yumurtlamam olmuştu. Adet gecikmesi var ise bu değer çok düşük bence ama sizin de geç döllenme olmuş olabilir bi gebelik testi deneyin evde