Kizlar bebeğim iki aylık oldu bugün 40 imiz çıktı. geçen hafta cuma başlayan 3 gün dolu dolu olmayan bı kanama oldu (3 gün bile sayılmaz) bugünde hafif bı lekelenme oldu yine adet olcakmis gibi normalmi neden oluyor acaba yoğun olmyan az yani normalmi böyle olması ??