Benim kızım da 1 yaşında uyku için bayag sarf ettim diş sorunu olmadıgı müddetçe uykularımiz güzel çok şükür ki. Siyah perde aldım gündüz hafif loş oluyor gece de zifiri karanlık yapıyor haliyle gece uyansada hemen geri dalıyor gündüz pat pat yöntemi ile uyutuyorum biraz dirensede uyuyor eger imkanınız varsa alın derim hem siz hem bebek uykudan verim de alırsnz karanlıkta uyku hormonu da salgılıyor malum, 6 aylıkken alışmıştım yeni evime gecince oranın ölçüleri ile olsun diye.