Deryaak bizde 7 aylığız. Daha dişi çıkmadı. Ama 3 gündür aynı uyumuyo. Uyusa ağlayarak uyanıyo. Meme ve biberon istemiyo kesinlikle. Memede çığlık çığlığa. Diş mi bilmiyorum. 😔 çalışıyorum 3 gecesir yarım yamalak uyuyup gidiyorun işe ilk defa böyle olıyor bebeğim