Banuaden yok ben ebeme de sordum en az 20 dk emiyor aonra bir saat sonra tekrar emmek istiyor doymuyor yetmiyor mu diye. Oda her bebek aynı değildir senin bebeğinin iştahı çoktur sürekli emmek ister ki anne sütünüde çok hızlı sindirir karnı hemen acıkır dedi sanırım biraz da babasına çekmiş açlık konusunda ☺️