deniz_063 ben bronşit oldum bana ventolin yazıldı kızım çok öksürüyor onada bir fıs versem bi sorun olurmu? en azından uykusunu rahat uyusun çok kötü öksürüyor napcağımı bilemedim başka bir şurup veriyorum balgam var ama atamıyor. nasıl atlatırız?
Esmanurr54 deniz_063 canım ben acil hemşireyim bebeklere genelde ⅓ ünü sulandırıp veriyorduk ama senin Bebişim kaç aylık
Balbademim3 deniz_063 oğlum2 buçuk yaşında veriyoruz ventolin buharını. Arkadaşımın bebeği 10 aylık ona da doktor yazmış cortair gibi bisey muadili sanırım.
Alparslan616161 deniz_063 ventolin şurup 7 aylık oğluma verilmişti hiç öksürüğüne çare olmadı tam tersi daha çok artırdı
ElifMinel deniz_063 kuzum ben de 38 gunlukken bebegimi hasta ettim öksürüyor ve hırıltısi vardı iki gun hastanede yattik cikista bana ventolin verdi serum suyuyla 5 ml yapip ilk 4 gun gunde 3 4 defa sonrasinda kutu bitene kadar gunde 2 kere kullanmami soyledi ve çok şükür cok şükür atlattik buhar olarak kullandık tabi
Esmanurr54 deniz_063 canım ben buhar olarak vereceksin zannettim fıs fıs biraz fazla gelebilir ona yorum yapamicam 😕
Aloneeee deniz_063 fıs fıs o yaştaki bebeğe verilmez cnm ilacı var nebulizatör ile verilen onlardan verebilirsin anca
fn2827 deniz_063 senin elindeki yetişkinler içindir.çocuklara ağır gelir.bricanly şurup 15 aylıkken vermişti aile hekimimiz. öksürük olmuştu benimkide hırıltılıydı öksürüğü.2 3 gün vermiştim geçmişti antibiyotikle beraber.şuan gene burnu tıkalı öksürüğü yok ama grip oldu.inşallah öksürüğe çevirmez geniz akıntısı. Çok geçmiş olsun.
Cigdemino Alparslan616161 biz de hava olarak kullanıyoruz nebülızatör ile ve inanılmaz arttırdı öksürüğünü. Normal mi bu durum anlamadım kimisi arttırıp sonra azaltacak diyor kimisi anında rahatlattı.. siz kötü gelince ne yaptınız doktora tekrar mı gittiniz yoksa kendiniz direkt kestiniz mi? Sonrasında başka tedavi mi uygulandı bebeğinize? Çocuğumun öksürüğü hiç geçmeyecek gibi geliyor git gide artıyor sanki
tineanigra deniz_063 fıs fıs ağır gelebilir buhar olarak veriyorum ben doktor verdiği zaman ama onu da serum fizyolojik ile açıyorum direkt ventolini verdirmiyor
deniz_063 tineanigra serum fizyolojik fayda etmiyor. peki bu ventolini buhar olarak reçetesiz alabiliyomuyuz? fiyatı nedir? yarın doktora götürücem toksa
Aloneeee Cigdemino benim kızımınki ilk başta artıyor sonra geçiyor (6yaşında). Oğlumun tam tersi kullanmaya başlayınca azalıyor. Ama yine de doktorunuza bir sorun belki ağır gelmiştir bilemiyorum
Alparslan616161 Cigdemino direk kestim kendim öğlenleri terayğla pekmez karıştırıp verdim öyle kesildi doktor lar 1 yaştan önce öksürük şurubu önermiyorz dedi
Cigdemino Aloneeee doktora mesaj attım ateş var mı diye sordu ve durumu kötüyse acile gidin dedi. Ama çok şükür keyfi yerinde gündüz öksürsede ve ateşi de yok. Ama uykusuzluk olayı mahvetti bizi. Çok tatmin olmadım yani bana evet arttırabilir veya azaltması lazımdı gibi bir açıklama yapmadı doktor. Bu öksürük başladığından beri 2 kez gittim doktora bu gidişle yarın tekrar gideceğim sanırım. İnşallah gerek kalmaz kızınız gibi benim kızımın da arttırarak azalır sonrasında umarım. Çok sağolun bu arada 🌼
Cigdemino Alparslan616161 benim kızım neredeyse 3 yaşında ve şurup olarak değilde hava olarak kullanıyoruz. Çok teşekkürler cevap için 🌼
Aloneeee Cigdemino ahhh hava kullandığımız halde acillerde sabahladığımı bilirim 🥲 gece artar özellikle tıkanır benim yavrularım evde çözemem çoğu zmn. çok zor,bilirim.biz de daha yeni toparlandık Geçsin gitsin sizin de bir an önce
tineanigra deniz_063 bilmiyorum maalesef biz hep reçeteli aldık siz doktora götürün en iyisi en doğru ilacı ve ölçüyü o verir. Çok geçmiş olsun
Duyguozdemir deniz_063 Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun, ben yenidoğan hemşiresiydm, ventolin doğru dozda verilmeli bebeklere yoksa taşikardi yapar. Kendi kullandığınız formda vermemelisiniz. Doktorunuza danışın bence bu konuda.