Merhaba anneler 2.5 aylık ikizlerim var hem mama hem meme olarak besleniyorlar ne kadar uyanık olurlarsa olsunlar memeye aldığımda hemen uyuyolar memeden aldığımda uyanıyor ve ağlıyor tekrar memeye alana kadar yada biberon verene kadar susmuyor. Memeyi bıraktırdığımda veya biberon verdiğimde ne kadar uykusu olsada gözleri fal taşı gibi açık oluyor. Yenidoğan döneminde sarılık riskinden dolayı uyusalarda sürekli emzirdim uyuyarak emmeye alıştılar galiba çevremdekiler daha küçükler yoruluyorlar ondan dolayı uyuyorlar diyor. Bu durumda olanlar hep böylemi gidicek bu yardım edin nolur çok yoruldum artık