merhaba hanımlar bebeğim ilk doğduğunda phılıps avent kullandık fakat biberonun cam kısmı kırıldı daha sonra chıcco aldık 2. Ayda öyle devam ettik 3 ayı chıcco ve nuk(m) olarak devam ettim ama nuk çok akıttı chıcco nun biberon emziğini temin edemedim 2 ay ve üstü İçin şuan 3ay 3 günlüğüz avent almak istiyorum ama biberon emziğinde hangisini seçmem gerek