Kizlarr kendimce magnezyum eksiğim olduğu tanısını koydum
Yani baş dönmesi halsizlik hep bı yorgunluk göz kararması tansiyon düşüklüğü vs gibi belirtilerin var. Hamile değilim kan tahlili yaptırdım ve üstüne adettte oldum zten. Hixbir eksikligim yok hepsi normal çıktı hani vitamin eksikliği vs de değil.
Hamileyke de eksikti doktor EFERMAG 365 MG adında toz şeklinde bir ilaç yazmıştı. Onu kullanmaya basladm ama 1 yaşındaki oğlumu emziriyorum. Sakncasi olmaz diye düşündüm ama napsam sizce ? Saglkicagina gttm hani niye böyle oluyor emziriyorum vitamin takviyesi kullansam vs diye değerlerm normal çıktığı içinde vermeye Grek yok dedi