Sevmgl tabiki konuşuyor 😅 yani aslında sakin kalamadığım anlar da çok oluyor. Her insan gibi her şeye yetişmek imkansız. Ev, çocuk, kendim… Bazen camı açıp imdaaaattt diye bağırasım çok oluyor 😅 yine de elimden bedenimden geldikçe onu anlamaya çalışıyorum. Simdi ben ondan sıkılıyorum bazen yarın o yanımda olmayacak, ben gel diyeceğim o işim var anne ya da arkadaşım bekliyor diyecek benden kaçacak. O yüzden anın tadını çıkarmaya çalışıyorum diyelim 🤗