pazartesisendromu merhabalar herkese, Malatya dan kayınvalidemler bir sürü kuru meyve sebze getirdi yalnız bulunduğun yerin havası nemli,nasıl muhafaza ediyorsunuz?
MinikPrensesannesii pazartesisendromu ay canım malatyam 😂serin kuru bi yerde saklayın bi şey olmaz nemli demişsiniz onu bilmiyorum açıkçası ama buzluğa atacaksanız hafif sıcak suda birAz haşlayın çiğden atmayın
gokalp06 pazartesisendromu ben hepsini buz dolabında muhafaza ediyorum alt bölmesinde. Kullanacağım zaman 1 gün öncesinden çıkarıyorum yumuşak oluyor. Uzun süre de kullanıyorum
Mirosumm8895 Ben kuru kayısıyi direkt koymustum kuru patlıcan,biber, kabağı da hssliyorum hafif yumuşadığı gibi alip o sekilde dondurucuya atiyorum iki yıldır benimde daha önce bir sürü kuruluk kuflendi çöp oldu dışarda