F-Duru26 aa bende kaşıkla temizliyorum sonuçta heryerne bulaşıyo direk kaşıkla toparlıyorum bende bugün pamuğu ıslatıp silmeye başladım yüzünü bide ağız mendiliyle kuruluyorum ıslak kalmasın diye sadece ağzının çevresinde ve boynunda var vallahi tam ıslak mendilin,yemeğin ve kaşığın deydiği yerler 😞