Yani 9. ay aşısı yapıyorlar mı bilmiyorum ama bizim 6. ay aşısında sonra bir yaş aşısı var denildi. Bildiğim kadarıyla geç kalınan aşıları yaptırma hakkınız var bir doktordan dinlemiştim ki bizde iki aylıkken kovid geçirdik 15 gün geç yapıyorum her zman