Oğlum 25 aylık 2 aydır kreşe gidiyor sınıfı 6 kişilikti. 2 öğretmen ilgileniyordu. Şimdi öğretmenlerden biri kreşten ayrılınca sınıfını bi üst yaş grubuyla birleştireceklermiş. Toplamda 18 çocuk ve 2 öğretmen olacakmış. Ben bunu duyunca kreşten almaya karar verdim oğlumu. Sizce ne yapayım?