Emirmete 12 günlük bebeğim memede çığlık çığlığa ağlıyor emmemek için direniyor resmen napıcağımı şaşırdım mama verince sakinleşiyor meme ye gelince tutmamak için aglıyor napıcağımı şaşırdım artk emmezse sadece mamayla beslenirse diye de çok endişeliyim
ozgenilkiraz Emirmete benim 50. Günde bu şekilde oldu sütün az geliyordur dediler mama vermeye başladım tabiki anne sütü en iyisi ama bebeğinizin üzülmesinden canından da hiçbişey kıymetli değil geldikçe sütüm veriyorum hala büyüdükçe süt talebi de artıyor malesef yetmediği yerde destekleyici olarak kullanın mama bence
Dfne1 Emirmete canım büyük ihtimal meme reddi yaşıyorsun biberon kullanıyorsan hemen bırak ten tene temas yap instagramdan özde aridak yaz mesaj at istersen bi cevap veriyor