Haticeekiz Merhaba arkadaşlar 6 ay önce sezeryan doğum yaptım.Dogum sonrasi bagırsak düzeninizde degisiklikler yaşadınız mı. Ben 6 aydır her gün bir kere tuvalete çıkıyorum fakat hep ishal şeklinde normal mi acaba sizlerde boyle bi durum oldumu neler yaşadınız
Nureliff Haticeekiz ayy bende de aynı durum hem ishal hem gaz sancısı valla azccik üşüyüm karın ağrısı ve ishal oluyorum sezeryan dan tek kalan bana
Merve191919 Valla ben hergün wc ye çıkardım doğumdan sonra bende ilk 6 ay kabızlık oldu çok ne yediysem fayda etmedi yani doğum yapsam daha kolay olurdu o kadar söyleyeyim çok şükür şimdi eskisi gibi düzenli hergün kişiden kişiye farklılık gösteriyor olabilir
Haticeekiz Merve191919 ikiside cok zor bende korktum kotu bi hastalik mi acaba diye merak ettim aynı durumda olan insanlar var mi diye tesekkur ederim
Haticeekiz Nureliff ay ciddimisiniz gercekten cok zor bi durum tutamıcak dereceye geliyor insan ya insallah duzeliriz
Berenberfu Kizlar merhaba ben de korkuyorum koyu bi hastalık olmasından bende 40 gün önce doğum yaptım son 5 gündür karın gurultusu gaz sancısı oluyor normal mi bunlar ? Sizde de oluyor mu karın gurultusu
Haticeekiz Berenberfu dogum yapalı 6 ay oldu ben hayatimda afedersiniz bu kadar ishal olmadım inanilmaz sürekli sanırım olabiliyor böyle seyler nedenini bende çözemedim