Merhabalar herkese 🙋🏻♀️ ikizlerim 4,5 aylık oldular bugün onlarsız yemeğe gittim kendimi çok huzursuz hissettim hafta sonu dışarı çıkarmak istiyorum 3-4 saatte 1 mamayla besleniyorlar onda sıkıntı yok sorum şu. İlk kez böyle avm veya başka bir gezi yaptığınızda nasıldı yavrularınız? Aşırı zor bir durumla karşılaştınız mı? Hırçın oldular mı sizce çıkmaşı mıyım yoksa biraz daha mı beklemeliyim? Lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🙏 haftada 1 kere yarım saat 1 saat parka çıkıyoruz seviyorlar zaten bira zzamam sonra uyuyorlar 🥹