Yatarken bi tatlı kaşığı veriyorum ben. Şuruptan ıkı hafta sonra yeniden ateşlendi antibiyotıksız atlattı son 4 hastalıgından sonra. Alakası varmı bilmiyorum ama öksürüğü kesmişti. O ara alerji tedavisine basladık 3,5 yaş kızım ondanmı baldanmı emın değilim ama denenir