Rabis_003 Merhaba cağnımm güzel anneler bebeğim 3 aylık her mama sonrası omzuma kaldırır kaldırmaz ağzından gaz çıkaran bebeğim şu bir haftadır naptıysak ağzından gaz çıkarmıyor neden böyle oluyor bu mama sonrası gaz çıkarma ne zaman bitiyor
Ipeksu egeveannesi1 Rabis_003 bende merak ediyorum bekleyeyim şurda.. birde gazdan sonra hala kusma devam ediyor mu sizde bizde hala devam ediyor 4aya bir kaç gün kaldı
ElifMinel Rabis_003 kuzum tam doymadiklari zamanda çıkarmayabiloyorlar benim bebeğim uykusuna yenik düşüp ne zmaan az emse yada mama içse bende gazini almak istedigimde çıkarmıyor ama tam doydugunda kendisi bıraktığın da çıkarıyor bir gozlemle belki sende aynısını yasiyorsundur
egeveannesi1 Büyüdükleri için çıkarmıyorlar bence 4 aylıgız bizde son 1 aydır her mama sonrası çıkartmıyor çıkartmadığı zamanda sonra kendiliğinden gaaaakkk guuukk ediyorlar 🥰 tabi gaz sorununuz yoksa problem etmeyin biz gazsız bebektik
Kerem0210 ElifMinel doyma belirtisi mi gerçekten benim oğlum nerdeyse her emzirme sonrası çıkarıyor çok sevinirim o anlama geliyorsa
ElifMinel Kerem0210 kuzum ben ebeme danistim durumumu ve gozlemle dedi ve gerçekten öyle ne zmaan az emse çıkarmıyor ne zaman tam anlamiyla kendi bırakır memeyi yada mama icmeyi aglamadan durdurur ve arkasindan cikarmak icin alsam ağzından çıkarıyor ama uykuya dalar az emerse çıkarmıyor
Babygirlsmom 3 ay 14 günlük Nedense gece derin uykuda asla çıkartamıyoruz gazını, belki de az yediğinden. Bu arada her beslenme sonrası kusma bebeğimde de var. Mama markasına göre miktarı ve yapısı değişiyor