Arkadaşlar şubat ayında 1 yıl olucak doğum yapalı. Emziriyorum hala daha ve ekgıda aynı zamanda. bebeğim 10 aylık olucak. Doğum yaptıktan sonra 5 buçuk ay adet görmedim. Sonra 2 kez adet gördüm. Tekrar kesildi görmedim. Doktorum emzirdiğiniz icin düzensizlikler çok normal dedi. Benim gibi olan var mı?