Guly mamaya öcügibi bakılıyor maalesef, sütün bir damlada olsa emzir sakın mama verme diyen çok insan var halbuki bu insanı daha çok strese sokuyor bazen naparsan yap olmayınca olmuyor emmeyince emmiyor. 3.aydan sonra çok sıkıntı çektim getçi en baştan meme mama birlikte gittik. Lohusakığım berbattı 5,5 aylık hamileyken annemi kaybetmemin bebeğe birşey olacak diye yaşayamadığım acısını 40 gün boyunca iliklerime kadar hissettim. Sonrasında alerji çıktı oğlumda katı diyet, süt yetiyor yetmiyor, bu çocuk aç, sütün az ondan muhabbeti, birde meme reddiyle savaşında 4. Ay itibariyle gıdım gıdım gelen süt tamamen bitti ve mamaya döndük. Boy kilo gelişim olarak emsallerinden önde gidiyor ve hiçbir problem yok. Sağlığıda yerinde çok şükür. E napayım ben şimdi emmedi sütüm kesildi diye öleyim mi vicdan azabından? Azda olsa emzirmişsiniz hiç sütü olmayan annelerimiz var onlar ne yapsın? Böyle düşünüp kendinize zehir etmeyin üzmeyin kendinize yapıyorsunuz. Öylede büyüyor böyle de büyüyor bebeklerimiz her anının tadını keyfini çıkartın naçizane tavsiyem