yabancibiri Kızlar oğlum desteksiz tek başına erken oturmaya başlamıştı. Kızım 6 aylık oldu ama hâlâ desteksiz oturamıyor hatta destekli bile zor yanlarına birsey koyuyorum hopp ya sağa ya sola devriliyor. Sizce normal mi?
Seda9507 yabancibiri henuz çok erken bebegim.11 aylık olacak neredeyse 8 9 da desteksiz oturdu hatta 10 aylik oldu başlarda yine yastık koyuyordum arkasına. Ve sizinki 6 aylık saga sola düşmesi çok normal
1prens1prensess yabancibiri oğlum 6 aylıkken desteksiz otururken kızım 10 aylıkken destekli bile oturamıyodu hemen devriliyodu 😂1 yaşına doğru tamamem oturabildi hiçbir sıkıntısı yoktu ama herşeyi geç ilerliyor kızımın yürümesi falanda geç oldu emekklemesi 13 aylıkken falan oldu baya üşengeç bir çocuktu her çocuk farklı mutlaka ama yinede doktorunuza danışın