Yıldım usandım bu uykusuz anlardan uykuya geç dalmasından, şuan tam 40 dk oldu, on kadar masal okudum, şimdi uyku ninnisi açtım kısık seste onu dinliyor.
Ortam karanlık yatağı rahat, ev ısısı iyi, neden uykuya dalamıyor anlamıyorum.
Üstelik gündüz de uyumuyor. Uyuduğu nadirdir, oda benim zorumla bazen gündüz uyuyor.
Saba 10 da uyanmıştı, simdi uyutmaya çalışıyorum..
Siz neler yapıyorsunuz Allah aşkına var mı bende bir sorun, çıldıracağım bu uykuha direnme konusunda 🙄