Nehirsmomm şimdi anlatıyorum dinle: Ayakta sallarken 2-3 dk sallayın..sonra birden durun,önce Burun kırın edecek..sonra bir daha sallayın ve yine aniden yavaşca durun, Yine kıvıştayacak, böyle böyle yapacaksınız,sonra Yine normal sallarken Birden durun devreye ayağınızı sallamak değil,elinizle yastığı turup sallayın,pışpışlayın,patpatlayın zamanla bunları yavaş yavaş kademe kademe yaparsanız Yavaş yavaş bırakır..yani onun huyuna göre yapacaksınız, birden bırakamazsınız..