Rozalinda Kızlar, sancaktepede oturuyoruz.hafta içi 9.30-18:30 arası hem ufak ev işleri hem 18 aylık bebeğim için yardımcı arıyoruz. Eşim evden çalısıyor ben de yarım gün çalısıyorum. Sorum şu ki ücret olarak ne verilmeli,? Bi bilginiz var mı?
Erdemalp Rozalinda yani bende suan oyun ablasi ariyorum daha cok oyun icin. Bugun biriyle konustum. Haftada 3 gun gelecek gunluk 2 saat kalacak 250 lira istiyor. Burdan pay bicin. Yani haftalik 750 lira sadece 2 saat oyun ablaligi yapacak. Bebegimde 11 aylik neredeyse. Konusmuyor sosyallessin istedik. Oyun gruplari dusunuyorum ama almiyorlar. 1 yasini doldurmasi gerekiyormus. Bende degisiklik olsun diye 1 hafta alicam. Sizin tam gun kalacak ev islerinide yapacak. En az asgari ucret vermelisiniz.
Miniminikusum Rozalinda bir memurun neredeyse çalışma saatleri kadar gelicekmiş, birse hergün gelicekse kesinlikle asgari ücret vermelisiniz.
Zaferan egeveannesi1 3 bin mi en az 5 bin kadın tüm haftasını harcayacak hem bebek bakacak hem ev işine yardım edecek memur saati kadar çalışacak
Pericikk Rozalinda minimum asgari ücret verilmesi gerekir çünkü günde 9 saat haftanın 5 gününü size ayırmış oluyor.
kremalipatatess Rozalinda benim annem Sancaktepe civarında çocuk bakıyor. Sadece çocuk ve çocuğun yemeğiyle ilgileniyor. Temizliğe başka biri geliyor. 6000 TL +yol +sigorta alıyor bilginize
Tatlican Rozalinda Hem cocuk hem ev isi cocugunda en zor zamanı herkes asgari ucret demis bencede hakkı
Rozalinda Tesekkürler kızlar biz de eşimle asgari ücret diye düşündük ama kararsızdık. İnşalllah hayırlı birisi çıkar karsımıza
Rozalinda Bu arada çocukla yalnızken asla ev işi beklemeyız. Ben yarım gün evde olacağım ben çocuga bakarken o da etrafı toparlar vs. Büyük bi beklentimiz yok. Öğleden sonra da çocuk iki saat uyuyor o arada bi işin ucundan tutar
BuzluKahve Rozalinda size tavsiyem böyle ucu açık bırakmayın. Tam olarak beklentinizi, sorumluluklarını anlatıp adını koyun. Sonra her iş zor geliyor, yaptıramıyorsunuz.