Meldakurt 37+4 te sezeryan doğum yaptım, zaten riskli bi gebelikti ama 3 kere ciğer geliştirici iğne olmama rağmen doğar doğmaz küveze girdi🥺 solunum sıkıntısı vardı, antibiyotik ve oksijen tedavisi aldı ilk gün burnundan veriyorlardı ikinci gün entübe oldu, sonraki günlerde çabuk toparladı çok şükür.. kademe kademe azalttılar oksijeni entübeden çıktıktan sonra önce yine burnundan verdiler sonra fanus gibi bi şeyden aldı oksijeni, sonra küvezin içinde aldı sonra tamamen kestiler.. 9 günün sonunda taburcu oldu. İçinizi ferah tutun, çok çabuk toparlanıyorlar çok kuvvetliler 🥰