Zeytinnn-gozzz1 Merhaba.. Ürünlerim geldi fakat çok çok küçük denemedim bile o derece olmadı bana. İade edicem ama ücret kesintisi olucak mı.? Verdiğim ücretin tamamı elime ulaşır mı?
gercektenyetooo Zeytinnn-gozzz1 o sayfalar iade yapsada kargo parasını siz karşılıyorsunuz iade de degişimde aynı
cutiebun_ Zeytinnn-gozzz1 hepsi burada, trendyol gibi uygulamalar üzerinden aldıysanız paranız tamamen iade yapılıyor ama diğer türlü bilmiyorum maalesef iade şartlarına bakın
Aloneeee Zeytinnn-gozzz1 n11 Hepsiburada trendyol gibi sitelerde ürün satıcıya gittiği zaman ücret iadesi hemen yapıyorlar ama dediğiniz siteyi hiç duymadım. Sayfada iade koşulları vs. Yazıyor olmalı güvenilir bir yerse tabi
Zeytinnn-gozzz1 Esra1260 her sayfa da değişiklik olduğunu bilmiyodum, sayfayla iletişime geçemedim o nedenle buraya danışmak istedim. Teşekkürler
Zeytinnn-gozzz1 cutiebun_ çok teşekkür ederim sayfaya iletişime geçemedim henüz, umarım tamamını alabilirim
cutiebun_ Zeytinnn-gozzz1 tofisa güvenilir bir markadır ama hiç alışveriş yapmadım iade şartlarına sayfasından bir bakın yazar mutlaka.
Zeytinnn-gozzz1 Aloneeee güvenilir bir sayfa yani arkadaşlarım sürekli ordan alır ama ben 1 beden büyük almama rağmen kalıpların azizliğine uğradım umarım tamamını alabilirim çünkü yüklü bir miktardı.