Serifeavci Oğlum hep 37.2 37.5 atesi oluyor . Vucut sıcaklığı yüksek bir çoçuk galiba hep bu sekilde seyrediyor. Üstünde zıbınla durmasına rağmen 37.7den 37.5 zor düsürdüm. Sizinde öyle mi ?
Sin21 Serifeavci bizim de genelde alından o şekilde çıkıyor 36 çok nadir gördüm alından ölçümde bide koltuk altından bakıyorum orası hep daha az çıkıyor
Gktug Benimde öyle 28 günlük bebeğim kulaktan ölçünce 38 alından 36’5 felan normal çıkıyor koltuk altından da 38.2 felan çıkıyor bazen ama o yerleri kapalı olduğu icin vücut ısısı yükseltiyormuş normal yenidoğanlarda dediler farklı belirtiler yoksa