ikizmom_ merhaba , ben yürüteç e inanılmaz karşı biriydim ama maalesef ikiz olunca annem al rahat edersin dedi , yine peşlerinde koşturuyorum o ayrı ama model de çok önemli , dengeli olması lazım başta bir tane almıştım ikinciyi çok önemsemedim basit bişey alayım dedim çok fazla düştüler öteki yürüteçe yada halıya takılıp devriliyor o aklınızda olsun , onun harici hiç bir kaza yaşamadık masa dan üzerine çekme potansiyeli olan şeyleri kaldırdım cam sehpa falan ortada bişey bırakmadım fıldır fıldır geziyorlar , tabiki doktorum tavsiye etmedi ama çok olmamak kaydı ile koyabilirsin dedi , parmak ucu basıyorlar arkadaşım hiç kpymadı onun ki de parmak ucu basıyor bilemedim . 9 aylık ikizlerimden biri yürüyor bi kaç adım yakında yürür diye düşünüyorum ve düzeldi basması . 5 aylık falandı sanırım koydum tam hatırlamıyorum ama alışması gitmesi 6 7 ayı buluyor