Bebeğim henüz bugün 7 günlük oldu sürekli emmek istiyor sürekli gece de uyumuyor gündüz uyuyor , bu normal mi . Sütümün yeterli gelip gelmediğini nasıl anlaya bilirim ? Sütüm çok var çok süt geliyor hastaneden çıkmadan bir gün önce geceden sabaha 150 gram kilo aldı öyle çıkarttılar bizi hastaneden (burası fransa) şimdi kayınvalidem vs tutturmuş sütün yeterli değil demek ki diyip mama almışlar ben çocuğumu suni beslemek istemiyorum emzik vermek istemiyorum ama sürekli emzik de vermeye çalışıyorlar . Gece de uyumuyor dediğim gibi bana yardımcı olur musunuz Allah aşkına ne yapıcam ben nolur yardım bilgi verin bana