kivircik48 Merhaba menenjit aşısı olalı 4. Gün bugün ama hala aşı yerinde yumurta gibi şişlik var ne yapabilirim?
Mrymalya Bizimde olmuştu kolanya ile yumusak şekilde elinizle ovun dağılmasına yardımcı oluyor ama geçiyor merak etmeyin