mertinannesi__ Merhaba kızlar 1 Ay 20 günlük bebegim var genel olarak anne sutu ile besleniyor günde 1 yada 2 kere de mama veriyorum sut olmayınca kakasını 2 günde yada 3 günde bi yapıyor kabiz mi acaba hergun yapması gerekiyor mu bu durum normal mi sizce??
Nil123 mertinannesi__ kakası çok katı değilse normal diyor doktorlar . Kontrole gittiğinizde bi danışın bence