EcreElvan biz aldık bende gereksiz görüyordum ama kızım çok sevdi. hatta en favori oyuncağı. şu an 4 aylık. her gördüğünde kahkahalara boğuluyor. şu dönem için eğitici tarafını bilemicem ama ağlarken susturmada, arabada , misafirlikte, alt değiştirirken falan hep yanımızda. güzel bir susturucu😂 eşim çok gereksiz buluyordu o bile sevmeye başladı kızını mutlu gördükçee. bi de ben aynı serinin telefon/kumanda gibi olanını aldım işte o çok gereksizmiş cidden. kızımın hiç ilgisini çekmedi bide hep aynı şeyleri söylüyor. onu sakın almayın. neyseki anlık indirimle 80 tlye almıştım. eğitici köpekçik içinde indirim takip edin piyasaya göre onu da baya uygun fiyata aldım .