Arkadaşlar Cansever hoca burnu hava da biri değil gayet özverili ve ilgili bi doktor.birkaç hafta önce içinde bulunduğum psikolojik gerginlikten dolayı yazdığım bir mesajdı.burdan eğer başkaları tarafından yanlış anlaşıldıysam herkesten özür diliyorum.özelliklede Bu yazıda Cansever hocayıda zan altında bıraktığım için şahsım adınada kendisinden de özür diliyorum…