Rumeysaden Kızlar bebeğim üç aylık reflüsü var yastıkla yatıyor uykusu geldiği zaman kafasını yastığa gömüp çekiyor sürekli bu yüzden uyuyamiyor neden böyle yapar acaba yaşayan varmı bugun çok fazla yaptı donmeye felan çalışıyor olabilir mi
atlasco Benim bebeğimle aynı şekilde uyuyor ben burnu kaşınıyor diye düşünüyordum ama bilmiyorumm bazen o kadar fazla kafasını gömüyor ki nefes alamamasından korkuyorumm