Kızlar merhaba. Kızım 7bucuk aylık. Genelde lansinoh kullandık. Yavaş akışlı artık kızımı sıkmaya başladı ve mama miktarı da artınca bitmek bilmiyor biberon. Orta akışlı başlık aldım, bu sefer de çok fazla gelince yetişemiyor ve huysuzlanıp içmek istemiyor. Çenelerinden akıyor çocuğun.
Sanırım lansinohun orta akışlısı da biraz hızlı, araştırdığımda bu şekilde çok yorum okudum çünkü.
O yüzden orta akışlı olan ama çok akmayan biberon tavsiyelerinizi alabilir miyim? Büyük biberona ihtiyacım var zaten 240-250 civarı olanlardan alacağım, sizin önerilerinize göre alayım.