Ezgiezgi 40ı çıkınca düzene girer diyorlar canım normal bence zorlanman ben de zorlanıyorum 23günlük kızım var,annem birkaç günlüğüne kendi evine gitti,mecburen alıştım tek olmaya ama tabi eskisi gibi eve tamamen hakim değilim eksiksiz yapamıyorum işlerimi..Huzursuz bir bebeğim yok çok şükür ama ona rağmen yine de uyutması emzirmesi altını değiştirmesi yıkaması derken akşam oluyor..Zamanla bir düzen oturtacağımıza inanıyorum ben,o yüzden çok kasmıyorum😊